21 november 2008

idag vaknade jag typ klockan 10, jag hade satt tv:n på klockan 11 så att det skulle sättas på men halv 11 va den på :S konstigt konstigt. klockan 12.15 samlades laget inför matchen mot bolton. jag tycker att det blev en lyckad match faktiskt! vi spelade riktigt bra stundtals :) men det räckte inte..fast de vann bara med 4 mål. när jag kom hem ville sara gå ut i snön men jag orkade inte..istället duschade jag och målade på min affisch. tiden gick allderles för fort! helt plötsligt var klockan 6 och vi skulle äta. åå vi åt jätte god mat! nån laxröra med pasta, as gott! Samtidigt som vi åt kollade vi på bring it on som gick på tv. jaa sen har jag inte gjort så mycket mer..ganska tråkig dag. men imorgon blir det skoj! vi ska på två visningar på en lägenhet och ett radhus. radhuset är i nacka och är as snyggt!! haha där vill jag bo! :) nu orkar jag inte skriva mera..skriver lite till imorgon. hejdå<3
ooh idag va det snöö ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0