22 november 2008

Idag vaknade jag klockan 11 och hade träningsverk i axlarna (har det fortfarande). Klockan typ 12-1 åkte vi till en lägenhet och kollade. Den hade stora fönster och utsikt över vattnet, men själva lägenheten va inge fin tycker jag..efter det åkte vi till farfars grav och hälsade på honom :) Han hade fått en fin sten och det va skit mycket snö där! mycket mycket mera än hemma. (då var jag i nacka) det va tjockt med snö på granarna och man sjönk ner i snön där man gick :P och så var det halt! haha tobbe åkte ner på isen i en backe och ramlade :) när vi hade varit hos farfar och tänt ett ljus åkte vi till farmor, det va för kallt för att vara ute så länge! Hos farmor tände vi en brasa och fikade. Sen klockan typ 3 åkte vi till ett nytt hus som vi skulle kolla på. det låg i nacka, väldigt nära farmor och mina kusiner. Det va SKIT snyggt!! det va ingenting vi skulle behöva ändra på eller nåt, allt va typ perfekt :P jätte jätte snyggt! sen åkte vi hem. Efter ett tag gick jag till sara och vi gick med neo för att åka pulka. det va kallt men roligt :P Efter en stund gick vi hem till sara och sen gick jag hem och åt. nu sitter jag på mitt rum och väntar på att ensam mamma söker ska börja..en halvtimme kvar..nej nej nej, det är final idag! :( haha jag vill att det ska hålla på läänge till ;D 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0