11 november 2008

Idag:

Idag vaknade jag tidigt som vanligt och var as trött som vanligt!:) Jag gick till sara som hade försovit sig igen:Dhaha börjar bli lite tjatigt nu;) Vi gick till skolan och hade engelska som va trååkigt...efter det hade vi matte. Jag och amanda jobade ingenting..vi satt bara å pratade med adam, sanna och malin. Efter det hade vi bild prov.....usch jag hade värsta bra planen som jag skulle göra men det gick inte så det blev dåligt tror jag :-/annars hade det gått så jävla bra asså! aja nu slipper jag öva på bild iaf. När provet va klart fortsatte jag att måla och det va lite roligt, fast jag va på dåligt humör för provet haha:P Sen lunch..det fanns ingenting gott att äta så vi gjorde potatismos som inte blev så god. efter det va jag på läxhjälp som är på lunchrasten, då var jag och sara på bildläxhjälp och målade lite till. Sen hade vi no och då fick vi dissikera organ från en gris. Så jävla äckligt!! Tungan var fan värst! asså fyfan vad äcklig tungan var! Dem hade satt in en slang i luftstrupen som leddes till lungorna. När dem blåste i den blev lungorna jätte stor, haha jag blev skit rädd!:D Och sen fick vi peta på allt, ååå det va riktigt äckligt! Fast det var ganska kul att kolla på, haha:D Sen åkte vi till västertorpshallen och hade idrott. Vi spelade vollyboll, det är as kul tycker jag!:) Jag, stina, lori och hanna spelade i ett lag mot ida, anna, therese och lisa. När vi hade slutat åkte sara och jag tillbaka till skolan och pluggade musik till våran musik redovisning imorgon. Det gick helt sjukt dåligt! det fanns ingenting om det jag letade efter! Sen skrev vi ut en massa bilder i datasalen. När typ alla hade gått ut från datasalen och typ gått hem, satte jag och sara oss vid en varsin "vit dator", en annorlunda data som är jätte rolig:) Vi gjorde egna låtar och spelade upp dem för varandra. Sen gjorde sara och jag en film p åmin dator det va lite roligt:D Klockan halv 7 typ, gick vi hem. Nyss åt jag middag och sitter här å ser på vänner på tv. Snart ska jag nog renskriva lite no....om snart 1 h börjar desperate housewives som jag såklart ska kolla på!:) Jag kanske skriver igen snart...om jag orkar och kommer på någonting att skriva om!:)heejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0