...

♥♥

Igår:
Igår vakande jag tidigt för å platta håret, när jag skulle gå till sara låg hon och sov..hon stannade hemma igen för att hon va "sjuk" :P Så jag fick gå till skolan själv. När skolan va slut mötte jag sara och hon följde med mig hem. Vi kollade på prodject runway och top model medans jag lockade hennes hår. Haha och sara fick en jätte rolig toffs!:D Efter ett tag gick vi hem till henne och hon fortsatte att locka håret. Sen skulle jag äta middag och efter det fick sara och jag skjuts av min brorsa till amanda i fruängen. Vi fick vänta på henne ett tag och det var askallt! När hon kom gick vi runt lite å sen ville sara och amanda till nån ungdomsgård men vi vågade inte gå in:P Efter det gick vi tillbaka till t-banan å träffade max och hans kompisar. Vi gick till den "gamla" ungdomsgården å bara va där. Usch vad jag frös! Sen skulle max hem så vi gick till västertorps t-bana. När vi satt på t-banan ringde max å sa att vi skulle gå fram i vagnen å träffa hans kompisar som typ hande gått dit..när vi va i telefonplan skulle dem till mcdonald å då gick jag hem.

Idag:
Jag vaknade typ klockan 11 tror jag. Då va det ingen hemma, jag satte mig vid datan å gjorde typ ingenting...vid typ klockan halv 3 klädde jag på mig kläder och skulle sminka mig. Jag hade båda händerna fulla med grejjer å just då ringde telefonen. Jag svarade och tappade mitt puder! Det gick sönder så det e typ bara smulor kvar :( Så nu måste jag köpa nytt..! Sen plattade jag håret och då kom mamma och pappa hem, så då åt vi lunch. Klockan typ 5 åkte vi till västertorps hallen å kollade på handboll. Nyss åt vi middag å nu sitter jag häär och har tråkigt...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0