...

Igår:
Igår vaknade jag hemma hos sara och jag hade inte sovit någonting typ! Vi vaknade av att Mathias bankade på dörren, det va jätte jobbigt! Sara skulle till stan och jag hade ingen nyckel så jag ringde amanda och fick komma hem till henne. Vi satt å prata lite och sen letade hennes låtsas pappa och hon efetr hennes nycklar, haha det va lite kul;) Efetr det år vi frukost och sen började vi kolla en film på hennes data. En liten bit in på filmen ringde min pappa och då skulle vi åka till min farfars grav och till min gammel farfar och gammel farmor. Så vi köpte en fin krans till min farfar och tände två ljus vid hand grav. Hos min galmmel farfar och gammel farmor fans det ingen grav, det va i en vägg typ så alla hade ställt ljus i en ring typ, där ställde vi två ljus, det va fint:) När vi va klara med det åkte vi till västertopshallen för att kolla och jobba på en handbolls match. Där hade Katarina, Tanja och jag lite roligt:) Klockan 6 tror jag att det va, åkte vi till mina kusiner och va där hela kvällen, det va skoj!:D Fast innan det åkte vi till till skogskyrkogården och det va SKIT mörkt! man såg bara en massa ljus över allt. Där köpte vi en fin krans och la den på min pappas mormor och morfar +  två ljus. Det va jätte kallt!

Förrigår:
På morgonen gick jag upp sent och pappa å jag åkte å handlade. Vi åt lasagne och äppelpaj klockan 6 tror jag, det är tidigt i vår familj!:D Efter ett tag fråga sara om jag ville med henne, amanda e, rebecca och amanda v hem till jessica och det ville jag. Vi hade det jätte trevligt först men sen kom det skit många å banka på hennes dörr, spotta på fönsterna å en massa skit, det va jätte jobbigt! Sen hände det en hemsk sak med amanda v...så hon gick typ efter ett tag. Sara och jag gick ner till källaren där hon berättade lite saker som jag inte hade en aning om som hade hänt henne...som hon tyckte att jag skulle veta. Å det va bra att hon berätta det!<33
Haha sen kom det några hem till jessica och det visste inte jag och sara!haha:D Sara satt bara vid datan och jag satt/låg på jessicas matta brevid sara och så sjöng vi lite och hade jätte kul!:D Sen skulle vi ut, men det ville inte jag..:-/
Amanda e, rebecca och jessica gick till McDonalds för att träffa amanda v. Då åkte sara och jag till fruängen å träffa max och hans kompisar. Vi va ute ett tag och jag frös ihjäl! Sen åkte vi hem till sara och hade det jätte tråkigt! Eller iallafall jag, haha inte sara;) Sen sov vi...eller jag sov inte, sov typ nån timme. Klockan 6 vaknade jag av att sara hade varit uppe å druckit, efter det kunde jag sova. Den va en ganska lyckad kväll iallafall...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0