16 november 2008




Imorse vaknade jag kolckan 6 för att jag skulle gå på kören, men jag hade ont i huvudet så jag stannade hemma istället. Jag somnade om och efer typ 20-30 minuter vaknade jag och kände mig bättre så jag gick till skolan. Det va en riktigt tråkig skoldag för sara och jag pratade inte med varandra..men på lunchen satt vi själva och började prata å hade roligt :) Efter skolan åkte sara och jag till ringen för. Vi gick till saras farmors jobb och träffade henne :P sen gick vi runt i affärer och handlade. Sara köpte lite kläder som va jätte fina! Jag köpte smink, äntligen köpte jag nytt puder + lite ögonskuggor och hårfärg..ska försöka få simone att färga mitt hår ikväll..men det verkar inte gå så bra ;Dhaha. Sen gick sara och jag till McDonalds och åt lite..efter det gick vi tillbaka till saras farmor och fick brownies från 7eleven..så jävla gott! Efter ett tag åkte vi hem igen och då skulle jag precis äta :Dhaha sååå inte hungrig! men jag åt iaf, nu sitter jag på mitt rum och ser på my super sweet 16. Jag borde och måste plugga till franskaprovet men orkar inte!! Vill bara färga mitt hår nu ;D

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0