12 november 2008

Jag har jätte tråååkigt! Jag har inte jobbat någonting med no:n som jag hade bestämt att jag skulle göra. Oftast orkar jag skriva no men inte nu, eller inte när jag är hemma. Sara vill att jag ska med till vivo men jag orkar inte..e så himla trött. Nej nej nej, imorgon ska jag redovisa so och det kommer gå as dåligt! Men sen ska vi ju till gymnasiemässan och det blir nog lite roligare, hoppas jag iaf..fast det kommer typ vara helt fullt med folk så..Just nu kollar jag på Grey's anatomy och gör typ ingenting annat..jag kom precis på en sak! Det här är liksom vårat sista år med våran klass och vi ska inte ens på klassresa lr nått! Jag gillar inte min klass nu fast jag vet att jag kommer att sakna den när jag går på gymnasiet! Alla jobbiga killar är egentligen jätte roliga att vara med! Det e så sorligt..sista året med inget riktigt avslut liksom:-/ Tänk liksom våran klass utan william, gud vad skönt tänker jag först men sen kommer jag på att han är as rolig:) Och alla killar i våran klass är faktiskt jobbiga:D men också roliga, så konstigt..Aa jag kommer iaf sakna våran klass! Det känns som om det har varit våran klass hela tiden, fast det bara har varit i 2 ½ år..kommer inte ihåg hur min andra klass va faktiskt! Den här är lite roligare och det kommer jag att komma ihåg:) Nu ska jag fortsätta att kolla på Grey's anatomy!heejdå:)♥



Jaja jag vet att bilden är den sämsta! men ändå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0