24 november 2008

Nu är snön som ett stooort kallt duntäcke över market och det har snöat hela dagen. Det är kallt ute men nu är det fint väder! nu väntar jag bara på lite julkänsla. om en vecka är det hela veckan med förberedelser till skolans julbord, då borde julkänslan smyga sig på! hoppas jag. typ alla va ute idag på rasten (inte vanligt! :P) och alla hade snöbollskrig, haha lite läskigt va det:D för typ alla stod vid den ena ingången till skolan och vi andra vid den andra ingången och helt plötsligt började alla springa mot oss! haha as läskigt :P skoldagen har varit helt okej. jag jobbade förvånandsvärt mycket på matten! haha 4 eller 5 sidor!! :O jag å såå bra! ;) sen hade vi engelska och det va as kul! vi tjatade på våran lärare att vi skulle få göra engelska filmen och vi fick!:D jag, nanna, isabella och josefin ska göra en film :) just det! christoffer e ju också med i våran grupp ;P haha i hela filmen ska jag typ sitta på josefins axlar :P läskigt :S så idag skrev vi manus och imorgon ska vi bestämma vad alla ska säga. rebeccas grupp ska typ spela in allt i den läskiga källaren i skolan :S usch usch! haha:) våran blir nog rolig :D jag kom hem för ett tag sen och om typ 2 timmar ska jag och pappa åka till skuru och jag ska provträna med dem! usch vad läsigt! :S just nu sitter jag i hallen och är ensam hemma, förutom kissarna då :P och lyssnar på Midnight Oil - Beds are burning. haha det e bara refrengen som är bra :P
It's real now..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0