...




Nu:

Nu är jag här igen! Jag har inte pluggat någonting än....eller jag har skrivit några meningar till på redovisningen, lite framsteg iaf!:P Istället har jag kollat på desperate housewives eller jaa jag kollar p ådet nu. + att jag har gjort ett litet kolage typ...på sara och mig:) hade lite tråkligt alltså;) Nu är jag trööött och jag måste duscha strax tror jag...fast jag orkar inte. jag orkar inte gå till skolan imorgon! är riktigt skoltrött nu..läängtar till jullovet!haha bara lååångt kvar!:D måste säga att det här året har gått riktigt fort:P det va ju typ jul nyss, haha! + att jag inte orkar med det hära skit vädret, orka regn och kyla liksom!  idag va det ingen träning, skönt, då slapp vi springa utomhus. Fast inne hade jag gärna tränat..torsdag får det bli! På torsdag på träningen ska jag fråga om alla vill komma hem till mig den 13:de alltså på lucia och typ jul fika, kanske se på film eller någonting kul:) vi hade så roligt i helgen och det e bra att vi försöker hålla ihop eftersom det är som det är just nu..!:) Fast det är ju låångt kvar, men det e ändå bra att veta om alla vill liksom. Oooh jag vill ha luciatåget i skolan nu:D Ska bli så kul!haha sara jag ska rösta på dig för lucia!;) själv vill jag vara tomte som vanligt!;D Men julbordet är väl ganska så snart tror jag..eller? hoppas det! EN vecka utan skola, bara pyssla, laga mat och sånt roligt..fast min syster sa att dem var tvungna att lära sig typ att knyta slips och sånt..det orkar man ju inte:Dhaha. nej nu ska jag fortsätta kolla på desperate housewives! heejdå:)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0