...

Nu har jag suttit här och pluggat lite bild så nu är det dags att göra någonting kul istället!:) Jag e för ofta inne på internet och kollar på kläder känner jag...men det e ju lite roligt! SÅ HÄR KOMMER ÄNNU EN LISTA! haha okej jag är as dålig på att göra snygga listor...men jag gör dem bara:)spela roll hur dem ser ut ;)
Den här super korta listan handlar enbart om vad man har på benen/fötterna

Allt kommer ifrån Gina tricot!


Leopars senier thight 99:-
Söta thights..eller strumpbyxor skulle jag nog säga..


Luella lace leggings 199:-
Spets legging, jätte fina!

Andrea overknee 79:-
Över knästrumpor..kan man aldrig ha för många av!

Andrea overknee 79:-
Likadana som förut fast gråa, som sagt man kan aldrig ha för många:)




Jaa det var den korta lilla listan...snart kommer sara och då ska vi plugga till bild provet så nu måste jag nog gå,,hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0