Lista!

Nu har jag gjort en lista på kläder som jag vill ha till jul♥





                                                                    
                                                                                                 Skor 249:- H&M
                                                                    Dem här skorna skulle jag vilja ha på julbordet!  Dem är så sööta! Måste ha dem känner jag! :D

                                                                   







3-pack ringar 29:50:- H&M
Haha sara och jag måste ha en ny förlovnings ring!!
Dem här är billiga och bra! :)









                                                                                                                                                                                                                           
Marinblå blus 249:- H&M
Den är så fin tycker jag..och söt! :)






                                                                  
                                                                                           Topp 198:- H&M
                                                                           Vinröd fin topp men spets över axlarna..:)







                                                                         
                                            Tröja 249:- H&M
                                            Ganska lång tröja tror jag:P Den ser skön ut
                                             och är fin! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0