27 november 2008

Tjohejsan! :)
Kom typ precis hem från skolan och satte mig vid datorn i hallen för att kolla när träningen börjar..18.45! Och nu när jag ändå e inne kan jag skriva ett inlägg :) Skolan idag var faktiskt helt okej. först hade vi matte klockan 8 och vi hade ett litet test som vi tydligen ska ha varje torsdag :-/ sen efter det jobbade amanda och jag ingenting, vi satt bara å pratade. Efter det hade vi engelska, då skulle det komma några från typ kunskapsgymnasiet tror jag..de skulle ha nån lektion. men de kom aldrig :P så vi fick fortsätta att skriva manus till filmen. Vi blev klara med allt och jag skrev en lista på alla saker vi ska ta med oss till på måndag. Sen hade vi so..vi satt i datasalen och fortsatte på våra redovisningar om ett u-land, inte så roligt :P sen hade vi svenska tror jag..aa det hade vi ;) skrev på min krönika och blev nästan klar. sen lunch, vi skulle äta nåt jätte gott men när vi kom till matsalen va det någon helat annat :Phaha konstigt. efter lunchen hade vi språk. Tråkiga franska! vi håller på med projekt om franska artister men idag skulle vi ha läxförhör på passé composé men vi hade aldrig det :S haha skönt :D vi fick tillbaka proven och jag fick bara G+ :-/ sen fick jag VG- på hörtestet. Efter franskan slutade vi men jag, amanda och rebecca gick till läxhjälp för att skriva klart våra krönikor. Jag hade bara lite att skriva så jag blev klar ganska så fort, då hämtade jag franska provet och renskrev det :P(läxa) haha ;)
Jaa efter det gick vi hem..jag gjorde choklad när jag kom hem och nu sitter jag här. usch nej no prov imorgon, måste skriva lite no då känner jag..Bajbaj<3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Det var otroligt längesen jag hade så många lektioner på en dag.. nu är jag i skolan kanske två -fyra gånger i veckan bara på ca 3 timmar per tillfälle :P Vilken skillnad :D

2008-11-27 @ 15:42:04
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha gud vad skööönt!:)<3

2008-11-27 @ 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0