29 november 2008

Vaknade idag av att mamma väkte mig, då var klockan 10 (!!) hon sa att sara och jag kunde få skjuts till ikea eftersom de skulle till kungenskurva. Jag smsade sara och väkte henne ;) vi åkte till ikea typ halv 12 eller något sånt. sara köpte vinglas och nån tunnel till neo. sen åt hon pizza som typ frukost :P sen hämtade mamma och pappa oss och skjutsade oss till skärholmen. Där köpte både jag och sara en varsin bh, (inte den jag skulle köpa, den fanns inte) :-/. men jag köpte en annan fin istället, på H&M. sen köpte jag underkläder på gina tricot, 3 för 129 :- efter ett tag gick vi till mcdonalds och åt..efter det gick vi till eurostore, haha :) där köpte jag en kopp till morfar i julklapp som det står världens bästa morfar på ;D Säg ingenting sanne (!) haha :D och så köpte jag godis. Sara köpte en likadan kopp fast som det stod farmor på och hon köpte godiiis. Efter det åkte vi hem till mig och kollade på tv. mamma hade satt upp stjärnor och adventsljusstaken :) Sen gick sara med amanda till coop för att köpa slingor, jag orkade inte följa med ;) och snart ska sara komma hit igen.. sa hon iaf, men man vet ju aldrig ;) just nu sitter jag på mitt rum och kolar på tv..nu fick jag sms från sara! hon skrev att hon e hemma nu, ett till sms! ;P  nu orkar jag inte skriva mer..ska va med sara! imorgon e det julbord wiieho! Bajbaj<3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Tänkte precis säga att jag ska hålla tyst :P haha :D Kommer inte säga ett knyst så du kan va lugn : )

2008-11-30 @ 03:26:27
Postat av: Louise

haha :D bra bra!

2008-11-30 @ 15:06:40
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0