Torsdag 23 Oktober 2008

♥Dagen började med att jag gick upp klockan 6 och fixade mig inför skolan..tröttare kunde jag inte vara!♥
Vi började med matte å fick tillbaka matteproven från gårdagen och dagen innan det...jag fick godkänt!:)haha *stolt*
Jaaa vad hade vi sen? Engelska..tråk, satt i datasalen och skrev lite.
Sedan hade vi ju so, å fick tillbaka so provet...G+.. inte så bra:D men ändå. sämst på so:)
hmm..sen hade vi svenska, fick göra typ drama..en intervju med ted som e så oseriös man kan bli:D
Sen fick vi tillbaka ett prov och en text..fick VG på båda:)
Jaa resten av skoldagen har sara och jag bara suttit och inte gjort så mycket, tagit lite foton på roligt folk..:)
Nu e jag hemma och klockan är 14:14..om några timmar ska jag till handbollsträningen.

Dagens klädsel:
Vitt linne
Ljus gråa leggings
Gråa knästrumpor
Svart kofta
Svarta shorts
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0