Fredag!

Idag är det vänskapsdag i skolan men jag är sjuk. Jag är förkyld å sånt...men men. Haha det är jätte många som inte är i skolan idag för att alla vet att vänskapsdagen är borring!:) Jag ställde klockan på 7 imorse,  jaa sen prata jag med rebecca typ 7.40 tror jag..hon skulle ta med sig min svenska mapp hem till sig å så skulle jag typ hämta den imorgon, men nu e det lite omöjligt att nå henne! Å jag vill inte gå till skolan och hämta den heller, jag är ju sjukanmäld liksom:D Men som tur har sara sina svenska papper hemma hos henne så jag kan nog få kopiera dem om hon e snäll:) Just nu sitter jag här framför datorn och dricker saft och lyssnar på Katy Perry- Hot 'n cold och Blink 128- I miss you i omgångar:P ♥






Dagens klädsel:
Svarta leggings
Grått linne
Svarta shorts♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0