Torsdag kväll

Idag har jag varit i skolan som jag skrev om tidigare idag..klockan 18.15 började min handbollsträning. Först sprang vi 3 km och det var så jävla kallt! Usch jag hatar att springa utomhus..speciellt när det är så här kallt! klockan 20.00 slutade träningen och jag åkte hem. När jag kom hem hjälpte sara mig lite med bloggen..jag är så  dålig:Dhaha
Vet inte hur man gör saker;) då behövs en datanörd kompis! Just nu ser jag på MTV..A shot at love 2, fast nu är det paus:)
Imorgon är det vänskapsdag i skolan...tråkigare än så blir det inte..eller jo, alla i min grupp är såå tråkiga:D Jag kanske är sjuk imorgon;) Sen på kvällen tror jag inte att jag har några speciella planer...men vi får se då.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0