Vad som hänte igår!

Igår åkte jag till Nacka forum där min kusin väntade på mig, vi gick runt där i två timma tror jag och åt tacos där:) Sedan köpte jag I am legend!:D Den kosta bara 49 kronor! Sen åkte vi till orminge centrum och köpte munkar och stoora muffins:) efter det åkte vi hem till henne och kollade på Sweeney todd och åt:) Sweeney todd va faktiskt ganska bra, har aldrig sett den förut, hon köpte också den för 49 kronor. Efter filmen var slut fick vi skjuts hem till mig så jag kunde hämta lite saker. Sen åkte vi och handlade mat på willys på hemvägen. När vi kom hem till henne igen så åt vi kycklingwook och sen gjorde vi smoothie!:) Då använde vi: kokosmjölk, vaniljglass, apelsinjos, frysta hallon och frysta exotiska frukter + lite lime. Det blev jätte gott:D VI spelade guitar hero på kvällen och kollade på film:)  Sen sov vi. Klockan 11 tror jag att vi gick upp och åt frukost. Sen skulle hon möta några kompisar i orminge centrum för att sedan åka in till stan, men jag ville inte följa med så jag åkte hem:) När jag kom hem mötte jag amanda och hennes mamma som skulle till rebecca, så jag följde med dem och hämtade min svenska mapp...nu e jag hemma och måste plugga:P


    
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0