Igåår

Igår åkte sara, simone (syster) och jag in till skärholmen. Jag köpte min kära klänning för 249:- Gina tricot och typ en tröja för 169:- Newyorker...tror jag att affären hette:P När vi var klara kom våra föräldrar och hämtade oss. Klockan 4 var vi hemma hos morfar:) Där va deras kompisar tror jag..vi träffar dem jätte ofta känns det som:P Efter ett tag åt vi jätte god mat. Nån paj som hette vietnam...den smaka lite pizza:) Jag åt massa melon och vindruvor, kex, bröd, ost å en massa saker:) jaa efter det spelade vi på hästar:Dhaha det va lite skoj, men vi vann ingenting;) så va vi å kolla på morfars fina akvarium som han e lite stolt över:) Efter ett tag åt vi tårtor och dem var JÄTTE goda!:) haha och då börja det roliga:D Alla gubbarna hade en skryttävling, fast inte så allvarligt..mest på skoj:D fast det va roligt att lyssna på;) Ett tag senare försvann en hund, så vi fick gå ut i mörkret och leta med ficklampa å det va skit kallt. Efter en låång stund hittade de henne:P haha under verandan så tobias fick bryta upp plankorna för att få upp henne:Dhaha
Vi åkte hem vid typ 22.10 eller något sånt:P När vi kom hem ställde vi om alla klockor så då blev det inte lika sent längre:) Det va skönt..och nu vaknade jag för en stund sen..snart ska vi åka till Nacka forum och kolla lite:) Så nu måste jag gå och göra mig i ordning:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0