Imorgon!

Nu är klockan 23.14 och imorgon är det ingen skola:) gud vad sköön! På lovet
 ska jag vara med fanny..om vi hittar någon dag att göra något på dvs:) Det
känns som det var tusen år sedan vi träffades...det va faktiskt ganska
 länge sen:( Och imorgon ska jag hitta på något med bästa kusin:)
Vad eller vart vet vi inte än;) men det kommer vi nog på imorgon,
det e bara det att jag inte vet hur man åker till dem..jaa till slussen
 kan jag ju åka men vilken buss ska man ta??:O + att jag inte är
säker på om jag har någon remsa...eller jo det måste jag nog ha,
säket ligger det nån i hallen:P Bil kan man ju inte åka, alla jobbar
ju imorgon..eller så gör jag det enkelt och säger att hon får
 komma hit:D fast det är tråkigt...så jag får nog ta hjälp av min
smarta syster som vet hur man åker:P Sen måste jag hem till
 rebecca och hämta min svenska mapp...som jag helt har glömt
bort att hämta i helgen som jag skulle ha gjort;) Hade annat för mig!
Men imorgon måste jag faktiskt hämta den, annars kommer jag
nog inte hinna skriva det jag ska..sara och jag måste skriva våran
redovisning om 90-talet...det gick ju inte så bra förra gången:Dhaha.
Vad men har jag att göra på lovet? åå nej jag måste läsa en text på
några sidor till idrotten, ska svara på frågor sen..det känns som om
 jag har jätte mycket att göra på lovet...usch! Just det! Jag måste skriva
 klart min engelska love story som jag bara har skrivit en sida på...sen
ska jag försöka skriva lite mera saker för att få högt betyg..Jag har
såå mycket att göra:P 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0