Imorgon!

                                               
      
                                        
Imorgon ska jag och sara åka till stan..eller jaa om jag lyckas dra med sara:) då ska jag köpa underkläder som jag har kollat ut på internet för 129 kronor på gina tricot och en skit snygg klänning som jag ska ha på julbordet i skolan...fast det är ju långt kvar dit, men den e billig å så jävla snygg!:) Den finns också på gina tricot och kostar 249 kronor..tyvärr har jag ingen bild på den..men jag lägger kanske ut en bild sen när jag har köpt den:)  
Å så ska jag såklart kolla på de kläderna som jag la ut på min vill ha lista också, men jag vill ju ha lite pengar kvar så
vi får se imorgon!:)♥     
 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0