Vill ha!♥

♥Det här är min vill ha lista!♥

     Till hösten, samnt vinter vill jag ha de här:





Mirella skirt 199:- Gina tricot.
Även fast jag har prövat en hel del höga kjolar har jag inte passat i någon av dem..men jag bara SKA ha en, det är sjukt snyggt!♥


Triangle scarf 99:- Gina tricot
Stor varm skön snygg!
Vad mer kan man säga?:)


Lauren overknee sock 79:- Gina tricot
Super söta strumpor med en liten rosett längst upp.
Overknee socks och knee socks är bara liite snyggt!(:

Janina jacquard sweater 199:- Gina tricot
Mysig stickad tröja. Skönt när det är kallt, som i det här fallet är alltid!:)



Cardigan 298:- H&M
Jätte skön men hårar av sig väldigt mycket, men den vill jag ha iaf!(:



Örhängen 29:50:- H&M
Urgulliga rosörhängen, lite färg måste man ju ha!:)






Ja det där var allt!:)
Nu återstår det bara att se om jag köper det här..:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0