.-

Första lektionen idag va musik och det va riktigt roligt ! vi spelade upp våra låtar, jag,nellie,linnéa och isabella spelade ju twist and shout med the beatles ! gick väldigt bra :) på so lektionen fick jag tillbaka mitt prov, fick VG+ alltså VG i slutbetyg antar jag, höjt mig och är glaad :D sen spelade vi in reklamfilmen på svenskan, va roligt. efter det gick vi hem...pratar med sara och fredrik om imorgon..michel ska inte va med oss, tråkig som han e ! men fredrik ska iaf vara med, jippie ! trodde inte att han skulle med eftersom inte michel ska med. men de e bra att han ska med ändå. Ska åka till ranchen med mamma och pappa strax, spela golf ! rooligt, men nu ska jag läsa lite andra bloggar. heejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0