090403

Hade ganska så mycket tid imorse :) så sköönt att det är fredag ! ;D och jag va på toppen humör hela dagen, beror nog på det underbara vädret ! helt otroligt mysigt det va idag, solen skeeen och jag blev lycklig ;D hade no prov och det gick bra :) sen gick jag ut lite i värmen, haha sen va det roligt på so lektionen,. vi satt i datasalen och jobbade knappt något :P vi hade iaf roligt ! sen stannade jag,linnéa och isabella i skolan och spelade lite i bandet..men bara i typ en kvart :P sen gick jag hem till sara, vi satt vid datorn lite. visade världens sötaste wk pojk ;D haha ! sen gick vi hem till malin, sara skulle färga håret. dey blev väldigt fint ! malin ville slinga mitt hår med samma färg som sara hade :O men jag har ju så mörkt hår ! fast det skulle ju inte bli så ljust tror jag :P men jag vågade inte :D haha ! men hon ska klippa mig snart tror jag :) sen gick vi hem, åt mat och nu sitter jag på mitt rum..imorgon ska jag gå up tidigt "/ ska ju gå på körskole kurs typ, sån där teori :P nej nu ska jag missbruka wk ännu en gång (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0