090404

Idag gick jag upp klockan typ kvart i 8..åkte till gullmars där körskole kurs grejsen va :P va där från 9 till typ 1 :P trååkigt va det ! Sen åkte vi hem och åt mat. sen ringde amanda och frågade om jag ville följa med henne och sara till gamla stan. det ville jag såklat ;) vi åkte dit och åt glass, sen gick vi till slussen och amanda å sara köpte mat på donken. efter det så åkte vi till gamla stan igen :P där åt dem vid det vanliga stället :P sen åkte vi hem. innan det tog vi lite kort :) hahaha gud va vi skratta på t-banan :D vi vi satte oss på 3 platser, så satt det en kille där. haha då säger amanda : varför valde du den här dåliga platsen ? haha, låter inte så kul kanske men det va det ;D sen satt vi å skrattade åt en massa andra saker :P va säkert jätte jobbigt att lyssna på ;D haha ! Just det, vi åkte aldrig hem. vi åkte till åsen och satt jääätte länge i sallamanderparken :) efter en lång stund kom rebecca, men efter en liten stund gick jag och amanda hem..as skön dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0