090405

Åkte til fanny vid typ 1 tror jag. vi åkte buss till rusta, hon skulle kolla på nåt, men det fanns inte där. då gick vi til ica och köpte kladdkaka och grädde. sen gick vi till ikea och där köpte hon as många galgar, 32 st för att vara exakt ;P efter det sprang vi till bussen och åkte hem till henne. då åt i kladdkaka och kollade på eva och adam ;P sen åt vi jätte god mat och sen mera kladdkaka ;D haha,, när vi hade ätit klart så gick vi en promenad. först till kämpetorpskolan, där gick vi upp i skogen uppe på ett berg. man såg alla hus där ifrån :P jätte häftigt för man såg så himla mycket ! sen gick vi till kristallparken och va där en liten stund :P efter det gick vi hem till henne igen och åt glass ;) mycket ätande (a) sen satt vi vid datorn..klockan halv 10 åkte jag bussen hem. när jag va i tp så gick alla av bussen. då frågade busschaffisen hur långt jag skulle åka. då sa jag att jag skulle gå av nästa. då antog jag att han skulle stanna där så jag tryckte inte på knappen :P det va osmart ! hahaha, för han åkte förbi min station så fick jag gå av vid nästa och gå :P haha ! när jag kom hem så kollade jag på finalen av wk, men dumma fanny hade redan berättat vem som vann !! haha :D då va det inte lika roligt ;P ingen skola imorgon, så jävla skönt ! :D <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0