14 april 2009

somna jävligt sent igår..så va väldigt trött när jag vaknade sen,,men jag gick upp typ direkt så jag hade jätte mycke tid på mig ! Skoldagen va helt okej, jobbigt att va tillbaka i skolan men annars helt okej. skulle inte skada med några dagar lov till..eller veckor (a) hade idrott utomhus idag ! härligt, vi körde flaggan. hahaha louie blev lite sur på mig när vi körde, va as roligt ! haha så fuskade amanda och sara hela tiden, hörde alla skirka typ hela tiden : amanda och sara fuskar ! haha ! efter skolan gick jag hem..efter ett tag åkte jag till träningen. det va det värsta träningen ever !! hur jävla svårt ska det va att lyssna ?! helt sjukt, ville fan skrika åt dem !! as jobbigt, jag va själv med 12 små barn som inte ville göra som jag sa ! lämna mig aldrig igen kate..! så frågar en tjej som heter amanda het plötsligt : vilka är det där ? så står sara och rebecca vid dörren och kollar in :P haha ! men bajskorvarna svara inte när jag ringde sen ! orkar inte skriva mer..cyaa<3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0