Da-da-da-da-datanörd..sara fattar ;)

Som jag förutspådde så blev det wk igen ;D haha ! borde inte jag vara för gammal för sånt ? skit samma, jag vill kolla ändå ;D jag är inge trött nu men jag ska nog sova iaf, somnade sent igår... :P

Jag har tänkt på en sak. jag använder mammas bärbara dator hela tiden ( även nu ) och den "bor" prakriskt taget på mitt rum :P och sen hon fick den så har jag suttit med den 24/7..jag har nog smittats av sara och blivit data nörd..fast jag tog det kanske från henne för hon brukar nog inte sitta vid datorn så mycket längre ( ? ) :P aja, godnatt barn, imorgon är det en annan dag..FREDAG ! Nattinatt<3

Kommentarer
Postat av: saraa

jag e ju inte alls datanörd

2009-04-04 @ 22:17:56
Postat av: Louise

sv: nee men du va ;D

2009-04-04 @ 23:19:59
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0