Döda mig....långsamt !

Kom hem från träningen för typ en halvtimme sen..jag säger bara fyfaaan !! Nästa vecka ska vi träna VARJE DAG. Snälla låt mig ha ett liv...hur fan ska jag orka ? jag dööör ! gråtagråta...! :(
Men en bra nyhet är att det inte är någon träning på torsdag, wohoo ! Men nej usch..låt mig vara sjuk hela nästa vecka..!
Träningen med knattelaget gick väl ganska bra, vi hade inte föräldrar i hellen och det va väldigt skönt ! haha efter ett tag satte vi oss i en liten ring och pratade. alla typ viskade (?) vet inte varför..så pratade vi om framtiden med handbollen och cuper och vad man får om man vinner en cup och en massa sånt. så räcker en utav tjejerna upp handen å ba : solflickorna tränar här...hahaha heelt från ämnet vi pratade om ! och så efter en liten stund räcker en annan tjej upp handen och ba : jag var på grönan i fredags...hahaha det va nära att jag och kate börja skratta där, men vi höll oss ! sen åkte jag direkt till träningen. i bredäng mötte jag hanna och malin som också hade tränat deras knattelag. vi åkte tillsammans till skärholmen där vi tränar. Just nu sitter jag å ser på desperate housewives, har en vääldans lust att handla kläder och SKOR, shiiet vad jag har behov av skor...eller egentligen inte, har skor, men vill ha mer mer mer ! nu ska jag fortsätta se på tv och prata med sötnöten, baaj<3

Härlig bild från varma kanarieöarna...vill tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0