En solig måndag

Jag vill börja med att säga : jag hatar måndagar !
Gick upp tidigt för kören..bläblä ! sen hade vi tråk matte, efter det va det engelska, vi satt i datasalen. freja och emily skulle redovisa en sak men emily kom aldrig ! irriterande för vi fick sitta å vänta på henne ! men sen fick vi göra vad vi vile i datasalen. på lunchen fick vi äta fort för vi skulle åka till universitetet. på vägen dit gick vi av vid mariatorget, busbus ! sara och jag åkte till åsen och spanade..haha, sen gick vi till hennes farmor där hon bor just nu. vi låg i hennes soffa och kollade på tv, sen satt vi på balkongen och lyssnade på musik. efter ett tag låg vi i soffan och ritade..men vi vill eva med fredrik och michel ! internet fungerade inte så vi kunde inte gå in på msn å prata med dem..då gick vi ut, sara åkte hem till sig och jag till mig. åt lite och började prata med fredrik, skulle se om de ville träffas men korven är sjuk...hoppas han blir frisk till torsdag ! <3
Nu ska mamma ha datorn, ha de bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0