,,

Har så jäävla ont i huvet ! ska nog försöka lägga mig lite tidigare ikväll, men nu blir det en sån här rolig ! har gjort en liknande förut, men det är inte samma ;) puss påre!<3

Regler:
Dra bland kontakterna på din mobil.
- Stanna slumpvis
- Ta namnet och och sätt som svar.
- Fuska Inte!!



Hej jag heter Louise Friberg och jag är jättekär i Gülsüm, men jag tycker att Starke missen är snyggast.

Den fulaste på jorden är Wassim fast Ludde är nästan fulare.

Jag tycker att  saras mamma är helknäpp, men Krister med K nog den korkaste personen jag vet.

Hetast i universum är Stephanie och Albelito pomfrito kommer gå längst i livet.

Hejdå nu ska jag gå och ha sex med Johanna.


Haha det roliga är att jag ens har saras mammas nummer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0