So in my heart

Nu har jag varit så duktig så ! jag tog med min fina so mapp in till klädkammaren där vi har ett litet bord. där inne satt jag och svarade på en massa frågor om andra världskriget och kalla kriget, riktigt tråkigt ! fick besök av mina katter lite då och då. de klöste på dörren och då kände jag mig elak om jag inte släppte in dem, fast dem störde mest..klev på mina papper och sånt jobbigt. men där inne satt jag iaf och lyssnade på musik och skrev skrev skrev..! men det jobbiga är att jag måste lära mig allting ! + att jag måste lära mig alla konflikter som är många och en massa om FN..! Christoffer sluta ta så himla många på ett prov samtidigt och med jätte lite tid att öva ! alltid samma sak, han ger oss en massa sidor att läsa, sen ska man klara sig själv..usch och fy och blä för so proven ! nej men n uska jag titta på prodject runway ! puss påre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0