..

Nu sitter jag och borstar tänderna..pappa kom precis hem och är lite rolig, druckigt nån för mycket kanske haha ! skulle fråga när golfen börjar på lördag för om den inte börjar tidigt ska jag va med rebecca,sara,amanda,starke,albin och kanske michel och fredrik ! och det vill jag, men börjar golfen tidigt så orkar jag inte..men pappa sa att golfen va på fredag och en massa saker haha !

Jaa jag får barnbidraget imorgon ! pengar pengar ge mig ! vill åka in till stan, ska fråga amanda om hon vill, fast än vi va där idag (a) men då hade jag ju inga pengar..aja hoppas hon vill hänka för då blir jag en glad en ! Så himla skönt med fredag imorgon, äälskar fredagar ! så härliga, det är min favorit dag, helt klart. men nu ska jag fortsätta borsta tänderna, är lite svårt när man ska skriva samtidigt ! sen är det kudden som gäller..håller tummarna för att min kropp inte dör av träningsverk imorgon !
Godnatten sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0