i <3 allregi

Va som sagt hemma idag..jobbade med no, har prov imorgon "/ sen har jag nördat mig med wild kids igen :D haha ! man blir helt fast :O eller iaf jag (a) har kollat mycket mycket idag ;) Sen har jag inte gjort så mycket mer.. :P

Idag kom allergitabletterna fram igen !! kan inte säga tt jag har saknat dem direkt, fast dem är ganska så små så det gör inte så mycket ;) jaa våren är härlig, fast det är då min allregi tar i gång "/ på vintern mår jag bra men på våren nyser jag och nyser och nyser !! jag är nämligen allergisk mot : gräs,pollen,timotej,katt,dammkvalster ;P fast damm och kvalster är ju året runt. blä blä :P that's life..bara att göra det bästa utav det ;D

Nej nu måste jag nog ta fram no sakerna igen och kolla så att jag inte har missat något ! det är ju slutbetyg som står på spel ! :P blir inte förvånad om det slutar med att jag kollar på wk innan jag somnar ikväll ;D hejdååre"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0