jag älskar värmen

Imorse började skoldagen med slöjd och jag har äntligen stickat klart mina tofflor ! de blev så fina så, sen va det svenska och det va roligt ! jag,william,christoffer och sara började spela in våran reklamfilm. det va så jäävla varmt ute så vi spelade in utomhus. sen hade vi idrott ute, ganska varmt ! på lunchen fick vi hamburgare och äppelpaj med vaniljsås. gottigt. sen såg vi på film på no och antecknade samtidigt..så slutade vi med so lektionen. när vi gick hem så va det sjuuukt varmt ! gick liksom i t-shirt och det va varmt ! så himla härligt väder nu :D vill verkligen åka in till stan nu..men har ingen att åka med "/ vill heller inte sitta inomhus när det är så fint väder ! men alla är i fruängen, eller iaf sara när jag fråga henne. amanda och rebecca har jag inte frågat vart de är men antagligen där också, men vem vet ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0