kalla nätter

Klockan typ 9 så gick amanda,rebecca,sara och jag upp till åsen. där träffade vi en massa 8:or som hade druckit, dem va ganska roliga. sen efter ett tag så blev ragge skit sur på albin ( han va as full typ ) så alla drog bort honom för han ville typ slåss. det höll på as länge..jobbigt. haha sen kommer han fram till mig och pekar rakt i mitt ansikte och ba: va det du som tjaffsa eller ?? så putta han till mig ! men sen efter en låång stund så kom hans bror och hämtade honom. då satt vi i sallamanderparken och pratade och hade det trevligt. jag fick en påskpresent av rasmus, 25 kr ! woho, kunde ha snott hans keps när jag gick också men så dum e jag inte ;) orkar inte berätta mer, det va iaf jääävligt kallt om fötterna, mina tår är fortfarande isbitar ! men nu ska jag göra annat, ha de bra !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0