Kväll kväll

Ska va med fanny imorgon :) jippie !! va sjukt länge sen så det ska bli väldigt kul :D sen efter det så ska jag kanske spela golf med pappi..hanna tycker att jag är en snobb när jag spelar golf :O ;P men skit samma, det e ruuuligt som fan !

efter jag hade ätit middag så ringde amanda och frågade om jag ville göra nåt. så jag gick till henne. vi plingade på sara men hon va inte hemma. så ringde hon amanda och sa att hon och rebecca va hos starke. vi åkte dit och där va albin också. satt i hans kök ett tag..ganska tråkigt :P sen gick vi ut. albin och starke skulle typ sova utomhus haha :P men det va kallt och amanda hade så ont i sin fot så hon och jag åkte hem. vi missa t-banan så vi fick vänta i 8 minuter. då åkte vi på rulltrappan, på den där saken man kan ha händerna på :P haha, det va kul ! fast min stannade hela tiden, inte amandas hon kunde åka hela vägen upp :P haha, vägde väl för mycket för att kunna åka upp haha, men det va kul :P sen gick vi lite i rulltrappan. sen skulle vi åka sådär igen när vi kom till tp. fast amanda åkte inte :P så jag åkte till halva och åkte ner, gick foort haha höll på att ramla ner ;D sen gick vi hem till amanda och satt vid hennes dator. efter ett tag gick jag hem..inte gjort så mycket ! <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0