ma

Kom nyss hem från träningen..fyfaan !! fyset va sjukt jobbigt och direkt efter skulle vi ut och springa långt ! och inte nog med det ! vi sprang upp för en lång brant backe också !! man såg ju fan ända till globen när man va där, uusch säger jag bara ! och när vi kommer tillbaka säger våran tränare : Ni vet att det här bara är början ? nästa vecka blir det ännu jobbigare.. Undrar hur han tänker haha, va ju helt sjukt jobbigt redan ! just det, man använder ju handbollsvax till hanbollarna och händerna när man spelar. så spelade vi match så märker jag att jag har vax på heela högra armen ! nån hade råkat speta av sig en massa vax när vi spelade..det kan ta en stund att ta bort. fick skjuts hem av filiz, började laga mat direkt, va så hungrig ! kokade makaroner, mikrade köttfärsås som vi hade i kylen och så ost på det, mummms ! Sen blev jag as sugen på äppelpaj..men det har vi tyvärr inte, är verkligen jätte sugen. kanske får baka det sen om man är snäll (a) just nu sitter jag mätt framför tvn och ser på miami ink, ingen är hemma. mamma är typ på väg hem nu tror jag, vet inte när pappa kommer. Ska duscha strax, fast jag måste nog stretcha lite mer, annars kommer jag gå runt som en spel pinne imorgon och det vill jag verkligen inte ! sen är det golfkurs på lördag och söndag ! då vill jag såå inte va stel, det är inte bra nånstans liksom ! neej men nu ska jag ställa in tallriken i disken och sen stretcha lite, heejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0