sista dagen på lovet

Va inne i stan idag, köpte underkläder och 3pack nylånstrumpbysor. vi satt på donken väldigt länge och hade as kul ! satt å skrattade skit mycket och kastade saker på varandra ! efter vi hade varit inne i stan åkte jag hem till amanda och provade lite kläder. ska köpa en tröja av henne, hon vill typ sälja allt hon har ! haha. sen gick jag hem för att äta men då va inte maten klar. istället åkte jag,amanda,sara och rebecca upp till åsen ( som vanligt ) där satt vi i sallamanderparken och efter en timme skulle jag hem och äta. då kommer starke,albin och willy. precis när jag går liksom, dålig tajming ! efter jag hade ätit så gick jag tillbaka till dem. vi gick till fotbollsplanen där hsk tränade. william är en sån tönt för han svara aldrig när vi sa hej till honom ! vi satt på en bänk och kollade..efter ett tag så spiller albin ut jätte mycket läsk över hela mina byxor och tröjan + sara ! sen så gick vi till en liten fotbollsplan precis bervid för att spela fotboll. efter ett tag kom ett par killar som ville spela match mot oss ! haha det va roligt ! vi spelade ganska länge mot dem och bästa spelare i vårat lag va sara med klackskor hahaha ! sen gick dem men vi va kvar. vi åt godis och hade roligt ! just det willy hade gått hem innan vi började spela..men dagen har varit riktigt rolig och bra ! ska snart duscha, trodde prodject runway skulle börja 10 som vanligt men det är ju förfan harry potter haha ! nee men nu ska jag spendera min tid på något vettigt  ;D pusshej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0