Tidig morgon i kylan..

Vaknade av pappa klockan 7..fyfan för att gå upp så tidigt på en lördag ! Vi åkte till fruängen där laget va..usch va det va kallt,,,vid 9 tiden va alla där och vi fick soppsäckar och sånna där pinnar med en spik på slutet. vi delade upp oss i två grupper. den ena gruppen gick nånstans och städade och vi en annan stans. det va så sjuuuuuukt mycket skräp en en ganska lång sträcka vi gick på !! helt jävla sjukt ! as jobbigt va det, och kallt...sen trodde jag att vi va klara men vi hade jäääätte mycket kvar ;P vi höll på i 4 timmar, sen gick vi till centrum och åt. efter det så fortsatte vi och jag tror att vi städade sammanlagt i 5 timmar !! Så jävla jobbigt, kallt och tråkigt ! Nu är jag iaf hemma och det är skönt.

Ska kanske gå hem till amanda sen och köpa godis och se på film. men hon mår väldigt dåligt nu, fast hon ska säga till senare. Nu ska jag inte skriva mer,,ha de bäst !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0