vackert väder gör mig glad

Försov mig imorse..men hann göra mig klar i tid ändå. På engelskan blev vi indelade i grupper, alla engelska grupper ( alltså alla 9or ) jag fick nog den sämsta gruppen asså ! helt sjukt..tobias,wille s,rebecka g och johan.
1. rebecka g är tyst hela tiden, har knapps hört henne prata ! hon kommer inte göra nånting typ..
2. Johan är ALDRIG i skolan..
3. Tobias är typ dålig, haha
4. Wille s kommer typ inte orka göra något !
5. Jag kommer få göra allt själv !
Orkar inte med de som är i min grupp..! vi har 3 engelska grupper i skolan, den bästa, den mellersta och den sämsta. man fick göra ett prov i 7an för att se vilken grupp man passar till. jag går i den bästa, johan också ( vet inte varför, han har typ aldrig vart på en lektion ) sen är typ resten i den sämsta..tror jag iaf ! blir så ojämt, vill va med dem i min grupp, lättare att jobba med de som kan lika mycket som än själv liksom. Vi ska iaf göra en årsbok om våran tid på högstadiet :) den ska läggas in på dvd-skivor som vi får när vi slutar sen :) nog pratat om det ! sen hade vi matte, sen bildprov ! tyckte det gick helt okej när jag skrev det, sen rättade mia provet och sa att jag hade ETT HALVT FEL ! Så jävla nöjd ! mvg mvg mvg :D sen lunch..gick på läxhjälp, målade på min tavla på bilden. sen hade vi no, jag och felicia skulle åka till linden i typ årsta och ta foto på våran fula planet ! hahaha, vi har saturnus och den är så jäävla ful :D vi ville inte gå runt med den på t-banan, den e skit stor liksom ! så vi gick till lärarrummet och fick låna en stor ikeakasse, en sån där blå i plast. hahaha jag fick värsta snilleblixten ! istället för att åka till linden så gick vi precis utanför skolan och fotade där. vi fotade den mot asfalten så då ser dem inte vart vi har varit ! så himla smart :D så det gick ju as fort ! då satte vi oss på fotbollsplanen och kollade på när 8orna hade idrott. sen skulle vi klättra upp för staketet men det gick ju som det gick..inge bra ! då började vi hoppa på våran planet så att den blev platt ! haha, den va gjord av hönsnär och gips så det va ganska lätt. när vi hade varit ute i 40 minuter gick vi tillbaka till lektionen. hade vi åkt till årsta hade det tagit längre tid, men vi sa bara att vi va snabba och det köpte de ! sen började ted jaga mig för att han ville ha saxen jag höll i (?) sen på idrotten så höll han också på..! men det va ganska roligt ändå :P vi körde tråkiga flaggan på idrotten..sen gick jag förbi vivo när jag skulle hem. köpte en glass ! gottgott ! så nu sitter jag hemma, ska byta om om en stund, ska till knatteträningen och sen direkt till min träning. Jävlar va långt inlägg det blev nu ! haha hoppas ni orkar läsa hela ändå (a) ha de bra nu ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0