Hela långa dagen

Gick å la mig ganska bra igår, va väldigt trött. i skolan hade vi först musik och då fick vi se på en film om olika musik i olika kulturer,  ganska härlig film faktiskt ;) sen hade vi no och då delade vi upp oss 2 och 2 eller 3 och 3. man skulle jobba om planeterna och göra modeller. jag och felicia ska göra saturnus så vi fick först kolla upp diametern så skulle man dela på typ 400 000 000 :P så fick man reda på hur många cm i diameter den ska va ;D vi skulle ha 30 cm i diameter så vi tog hönsnär och gjorde en modell. ska fortsätta imorgon, det va faktiskt ganska roligt. sen på lunch rasten så kastade typ amanda ( tror jag ) ett bananskal på golvet. så skulle michel gå på den på skoj. hahaha så halkar han ! då ville sara också prova, så halkar hon till också ! det va skoj skoj,,sen på svenskan blev vi indelade i grupper. jag,sara,christoffer och william va i en grupp. typ den sämsta gruppen ! den enda som är bra att va med är sara,,vi ska jobba om reklam. så vi ska komma på en ny produkt som vi ska göra en reklamfilm om. sen ska vi hålla typ ett föredrag och göra en powerpoint presentation. det låter roligt ! men tyvärr så är william med i gruppen och han va typ as sur. så han satt helt tyst och när vi kom på bra idéer så sågade han alla ! jätte irriterande !! så tyckte han att jag va dryg när jag sa nånting som inte va det minsta drygt alls ! haha, han är så rolig när han är arg ;D efter skolan åkte amanda och jag in till stan. vi gick runt lite kort..sen gick vi till donken. fick vänta på maten väldigt länge + att bådas cola va avslagen ! sen när vi skulle hem så fick vi kakor och saft i gallerian, gott gott ! ska åka å köpa golf skor nu ;D heejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0