min kortfattade dag

Gick upp klockan 8 imorse, inte kul ! så åkte vi till huddinge där golfkursen va. först fick vi lite böcker..sen gick vi ut på banan. vi fick en massa bollar och så började vi slå ut lite. efter ett tag samlades vi och gick igenom hur man skulle hålla klubban, sen fick man slå igen. efter det gick vi igenom hur man ska stå och hur man ska svinga så att det blir bra. först blev det mycket sämre för mig när jag svingade på ett annat sätt..gick inte så bra plötsligt ! men efter kursen va slut, efter 2 timmar, så stannade vi kvar och slog på ranchen lite. då gick det aaas bra för mig !! sjukt mycket bättre än när vi hade kursen..satte nästan alla skott bra och det kändes skit bra och roligt ! imorgon ska jag upp klockan 8 igen..usch ! då ska vi öva på att putta, skoj skoj ! efter golfen så åkte vi hem, men stannade på E4-baren och åt på vägen. väl hemma bytte jag om. skulle sätta på mig nylånstrumpbyxor, har 3 likadana par. de första jag satte på mig va smutsiga, de andra gick sönder när jag satte på mig dem ! och de tredje gick bra ! men jag fick skynda mig jätte mycket för jag och sara skulle gå till tunnelbanan. jag,sara och rebecca åkte till skhlm. först gick vi till apoteket och det tog en jävla tid haha ! sen ville sara och rebecca äta så de satt och åt ett tag. sen gick vi runt i affärer. jag testade ett par jätte fina skor, men jag köpte dem inte..39:orna va liiite för stora i hälen och 38:orna fick jag lite ont i tårna av...38,5 skulle vart bra haha ! det va ett par vita skor med kilklack, jätte fina ! sen så köpte jag underkläder från gina tricot, 3 för 129 :- vid typ halv 6 åkte vi hem..då hämtade mamma och pappa upp mig i telefonplan så åkte vi till kusin. hade först ganska tråkigt men sen gick vi ut. haha hade så jäävla roligt ! spelade jätte hög dunkadunka musik och dansade sjukt länge ! helt sjuuukt roligt ! haha det gjorde vi i typ 1 timma eller nåt, kanske mer...sen gick vi in och började kolla på alice i underlandet haha ! men vi han typ bara se i en kvart..sen skulle vi hem. mamma och pappa är å hämtar simone på flygplatsen nu..jag ville ut till alla som är ute men de roliga skulle hem så då skiter jag i det, + att sara inte visste vart de skulle så jag visste inte vart jag skulle ta vägen om jag ville till dem...nördar ! men nu sitter jag iaf hemma och ser på tv..har ganska tråkigt. är ensam hemma så nu är det patiiii hah !! heejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0