Blaha blaha

Igår:
Jag och kate tränade knattelaget, det gick mycket bättre den här gången ! sen tog vi simones träning också, för hon är ju i Italien, vill också ! efter träningen åkte jag hem och åt middag, sen satte jag mig vid datorn lite snabbt. sen gick jag hem till amanda. där pluggade vi en massa so och satt vid datorn. lyssnade på musik, pratade med människor på msn..sen orkade vi inte plugga mer så vi tog en pause. då tog vi en massa rolia foton ! som vi sen la ut på facebook,,sen fortsatte vi med pluggandet. gick hem vid typ halv 11, då duschade jag och sen gick jag å la mig vid typ kvart över 12 tror jag..

Gangsteeer

Amanda tyckte man fick vita tänder på bilderna..

Beautiful girls..

Idag:
Började 09.25 så det va skönt, fast jag va väldigt trött ändå...jag gick hem till amanda som fick låna en tröja av mig, sen gick vi till sara och sen till skolan. där spelade vi i band, rooligt ! sen hade vi no, lunch..efter lunchen hade vi det fruktade so provet !! men det gick as bra !! hoppas på högt betyg, för det gick jätte bra på MVG frågan jag svara på..hoppas,hoppas, det är liksom slutbetyget också. sen fick jag tillbaka nationella hörförståelse i franska, fick VG+ andra provet i rad där jag fick VG+, börjar bli bättre..! Sen hade jag,sara,william och christoffer nationella i svenska. det gick bra tror jag,,,sen gick jag hem och har inte gjort något speciellt..ska nog plugga lite franska om ett tag, Puss påre !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0