.

Igår:
städade med lagt i nästan 5 timmar tror jag..hemskt va det ! när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket..åkte å köpte två par skor. ett par lacost och ett bar golfskor. sen kom amanda till mig, vi satt vid tvn. sen skulle hon gå hem och äta. efter båda hade ätit kom hon tillbaka. vi satt vid datorn ett tag, sen lyssnade vi på musik och spelade memory och kort :) sen gick vi till amanda. hon började packa sina saker. sen gick vi hem till mig och packade mina saker. sen kom sara,rebecca,albin och starke till oss. vi gick hem till rebacca där vi skulle sova. vi gick till konsum och köpte naturgodis och läsk. när vi kom till rebecca tog vi fram våra täcken och så låg vi i soffan och kollade på "black christmas" tror jag att den hette..aas dålig ! inge läskig och bara en total B skräckfilm ! haha. sen spelade vi lite kort och en massa grejjer. haha efter ett tag gick albin ut på balkongen och la sig där och sov ! och det va skit kallt ute ju ! vet inte riktigt när albin och strke gick hem..men när dem gjorde det så fixade vi oss för att sova. vi satte oss i soffan med våra täcken och tittade på "ett öga rött" men sen så gick jag och rebecca och la oss i hennes säng. efter ett tag så stängde rebecca av filmen för sara och amanda hade somnat. jag och rebecca kunde inte somna..fast jag va trött. sen vid typ halv 3 tiden kom hennes bror hem och tände lampan, jobbigt ! blev as ljust..sen kom hennes mamma hem vid kanske 3. men det krånglade med dörren så rebecca och hennes bror fick hjälpa henne att komma in :P Sen somnade jag vid kanske kvart över 3 - halv 4.

Idag:
Mamma skickade ett sms vid typ halv 11..skulle hem då, så jag fixade mig och gick hem. duschade och åt frukost. nu måste jag skynda mig så att jag hinner göra mig klar ! ska åka och köpa golfkläder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0