Snark..

Skola idag (förvånad ?) kommer inte på något speciellt som hände...slutade tidigt som vanligt på torsdagar. men jag stannade kvar i skolan med isabella och gjorde lite engelska till våran redovisning om nelson mandela. just det, på svenskan gör vi ju reklam saker. vi kom äntligen på en idée, vi ska göra reklam för bantnings piller, shake, sånt man äter osv. det är ganska kul, fast vi hann inte göra så mycket, victoria gick igenom muntlga nationella.
Efter skolan gick jag hem, somnade. hatar  att somna mitt på dagen, så jobbigt. vaknade av att pappa ropar på mig, as jobbigt ! gick upp, va trött så va på dåligt humör. Vi gick ner till källaren och hämtade golfbagarna. sen åkte vi till ranchen (stavning?) fick låna mammas nya golfskor eftersom jag inte köpte några förut. det blåste väldigt mycket så det va as kallt ! fick väldigt ont i händerna när jag spela..kanske för att det va länge sen jag spela och att jag håller för hårt ;) det gick sådär,,va som sagt väldigt länge sen jag spela ( förra sommaren tror jag ) sen åkte vi till vivo och handlade lite..sen åkte vi hem. åt typ wook, vääldigt gott ! sen somna jag igen för inte så länge sen..usch och fy och blä ! sitter och ser på tv med glass nu, gott gott ! måste läsa so starx..usch ! heejdå<3

neej nu fick jag hicka igen ! har haft det jätte mycket idag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0