All day long

Va på kören idag, förvånandsvärt ! Jag och isabella redovisade på engelskan..gick väl helt okej, sen gjorde vi ett prov på matten. eller prov och prov..typ ett test. det gick nog ganska okej, så fick jag se mitt förra test som vi gjorde förra veckan. jag hade alla rätt ! wohoo, agneta va så stolt så (mattelärare) Sen hade vi luch. haha va as roligt på lunchen ! jag och sara satt och skrattade hur mycket som helst åt jätte konstiga saker ! fick ont i magen av att skratta så mycket ! sen när sara ich jag gick i korridoren från lunchen så pratade vi om navlar (?) fråga mig inte varför. och då sa jag att man brukar se naveln på tjocka människor (ibland och endel) alltså när man har tröja på sig. så kollade vi på sara och så såg man det på henne ! hahaha då säger hon att jag sa att hon va tjock ! hahaha as roligt :D Sen satt vi i datasalen och spelade upp en massa roliga saker från youtube så att alla hörde ! haha vi kollade bla på kattis och hennes videoblogg, haha rooligt ! efter det hade vi oförberätt franska nationella prov :O det gick ganska dåligt..det gjorde det för typ alla ! sen hemkunskap. jag och sara gjorde brownies och sigge och adam gjorde kycklingspett med bulgursallad. så hjälpte sara till med maten när vi va klara det baket. då diskade jag..jag är så duktig..haha sen började jag lägga paprika i sigges hår och slå honom med handduken, haha så gjorde sara också det. men då börja han kasta massa vatten på mig och kasta skumm på sara. men det va iaf roligt ;P när jag kom hem kollade jag på forever21, sara,amanda,reecca och jag ska beställa ! frakten kostar tydligen ingenting när man handlar för över 600 kr, och amandas,rebeccas och saras saker tillsammans blev typ 1000 kr, så ska jag handla för ungefär 500 kr om jag n uköper allt jag har kollat på, så det är ju skoj.
    
$10.80                            $3.80                                 $17.80                   $19.80

Är inte säker på den rosa tröjan och den blommiga klänningen men halsbandet är jag helt såld på ! och rolling stones tröjan är sjuukt snygg, även fast jag knappt vet vilka det är ! haha, men who cares ?

Kommentarer
Postat av: Sanne

OMG! Knappt vet vilka Rolling Stones är??! Skandal! Haha.. det e sånt man bara måste veta !! ;D

2009-04-21 @ 15:34:18
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Louise

haha joo men asså jag vet vilka det är men inte så mycket liksom.. ;D

2009-04-21 @ 16:02:08
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste nästan påstå att du får plugga Rollingstones =P

men du det där halsbandet matchar skorna ;)

2009-04-21 @ 21:40:07
Postat av: Sanne

Haha okej :D Fast aa, det e ju så det är.. det var ju ett tag sen dom var "aktiva" :D

2009-04-21 @ 22:12:20
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar Johanna (?): Halsbandet passar till allt ;) speciellt de trasiga (!!) båtskorna..

2009-04-22 @ 16:22:32
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nope den här gången gissade du fel =P

Är dom trasiga? :'(

2009-04-22 @ 17:26:39
Postat av: Louise

Svar : oj nej jag menade jennifer inte johanna ;D haha, känner typ ingen johanna..eller jo en..

jaa de är trasiga :(

2009-04-22 @ 18:52:29
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh har du börjat kalla mig Johanna nu också? =P

xD

Okej det är inte så kul =(

oh apropå det vilken tur att du påminde mig om skor!

Fred Perry har liknande ;)

Vi får la åka till Kanarieöarna och köpa massa så du har ett lager ^^

2009-04-22 @ 19:59:58
Postat av: Louise

Svar :haha jaa det låter bra ! betalar du resan så har vi en deal ! ;)

2009-04-22 @ 21:26:19
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! ;O det är ju så kallt här.

Fast jag har faktiskt sprungit runt i t-shirt idag =P men anyway.

Neej, pappa (Tobbe) betalar ^^

2009-04-22 @ 21:39:33
Postat av: Louise

svar :haha så tobbe är din pappa nu ? ;D låter lite läskigt det där..

2009-04-22 @ 23:02:40
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0