Varma kvällar

Sov hos min kusin igår så iadg va jag hos henne hela dagen. mina föräldrar kom dit och åt middag sen. hände en massa saker på dagen men orkar inte skriva om det,,sen åkte vi hem vid typ 10 eller nåt. då gick jag typ direkt till tp, men missade tunnelbanan precis så då skulle jag få vänra i 15 minuter. det orkade jag inte så jag gick istället. alla va hos starke. rebecca öppnade porten å ba: skynda skynda ! så gick vi in och då va det mörkt i hela lägenheten. och när jag gick in i vardagsrummet så sitter jessika, sara, amanda v, rebecca, starke, albin och fredrik i en ring. haha dem körde snurra flaskan ! så va jag med på det. haha det va roligt, alla skulle typ strula med varann och sånt. sen efter ett tag så gick alla in i starkes föräldrars sovrum. en jätte litet rum utan fönster och det fick bara plats med en dubbelsäng. så släckte vi ner så att det va kolsvart..det va jätte varmt efter ett tag ! då skulle rebecca öppna dörren för att få in lite luft. då smäller starke igen dörren från andra sidan ! det lät as högt och rebecca klämde hela handen ! men det gjorde tydligen inte så ont. efter det gick vi in till starke och kollade på film..men det va tråkigt,,amanda och jessika skulle va hemma 12 så dem ville gå hem. sen ville albin och fredrik också dra hem. då gick jag också, va så tråkigt att se på film, ville göra någonting ! så jag gick med amanda och jessika en bit, sen skulle vi gå åt olika håll. aa men nu orkar jag inte skriva mer ;) baaj <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0