Allting kommer lösas och bli bättre igen..humhumhuuuuum !

Hola guapa !
Idag vaknade jag med huvudvärk och åkte hem från skolan med huvudvärk. Ingen bra dag idag alltså..mette diagnos på morgonen som gick skit, sen frisör..hände inget speciellt. Lunchen va helt okej för en gång skull. Svenskan va tråkig och jag va trött hela dagen och hade ont i huvudet hela dagen. Fyfan för måndagar !

Klockan kvart i 7 kommer papi och hämtar mig. Jag och kate ska på möte hos Hjortenbo om knattelaget. Skoj? Vi får väl se..aja orkar inte skriva nåt mer..my head is killing me ! Adios :)

Kommentarer
Postat av: Linda Q

Usch, huvudvärk är ju bara för trist =(

2009-08-31 @ 18:58:07
URL: http://lindaq.se
Postat av: Anonym

Fan alla ska tydligen ha möte idag :P

Eller är alla samma egentligen? xD

2009-08-31 @ 19:30:24
Postat av: louise

tobbe och jag va på samma ja

2009-08-31 @ 21:54:24
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0