Bellas bonusfilm från lägret äger !!!!

Hola !
"imorse" vaknade jag halv 2 (!!!!) av att rebecca ringde mig. Då kom jag på att jag hade träning vid 4 och det tar lite mer än en halvtimme att åka dit. Så då fick jag lite halvt bråttom. Så vid 4 tränade jag, sen fick jag skjuts av berra till hornstull. Där tog jag bussen hem till gullmarsplan. Gick direkt in på 7eleven och köpte ben&jerrys :) mums ! Så nu sitter jag på mitt rum och kalasar på glassen ! Fick bli "New York super fudge chunk" med 3 sortses nötten, vit och mörk choklad och chokladgalss :) yummi ! Adios

JAG HAR TRÄNINGSVÄRK ! IIIIIH i min rumpa och insidan av låren >:(


Kommentarer
Postat av: jöliö

VAD HÄNDE MED TVÄRBANAN?!?!?!

2009-08-18 @ 21:52:26
Postat av: louise

Den slapp jag >:) hade tagit den om jag inte hade åkt bil sörru juliööööööööh

2009-08-18 @ 21:53:57
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0