Dag 1

Aloha !
Imorse gick jag upp halv 7 och hade väldigt mycke tid på mig innan jag mötte sara och hanna i slussen. Vi tog bussen ut till nackagymnasium. Där va det upprop i aulan och så fick vi gå med våra klasser till klassrummet. Ingen pratade i klassrumet alla satt typ helt tysta. Sen fick vi presentera oss, två tjejer i min klass är ett år äldre. Vi är bara 17 styckna fast idag va en borta. Vi fick vårat schema som såg as bra ut ! De ända lektionerna vi har är svenska,matte,engelska,idrott och frisör ! As bra !

På tisdagar har vi bara frisörämnet hela dagen :) Sen fick vi en massa andra papper också, sen blev det lunch. EFter lunchen gick vi runt i skolan och kollade runt, det är så jävla stort ! Efter det fick vi gå till frisördelen, prata med lärarna och sånt. På tisdag ska 3orna tvätta vårat hår och fixa det på morgonen :) kulkul ! Ska träna vid 6 så ska äta någonting nu, adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0